idag var jag med sara o freja!

Hejsan! idage så va jag med freja o sara kul! <3
frejas söta kisse misse!<3

dagens låt!


hemma igen!

Hej,hej bloggen, nu så är jag hemma igen från Tyskland kom till Arlanda kl 23:00
e jätteträött! S:  men guuud vad jag saknar alla asså ska typ dra till Grönan med Älsklingen Clara! :D :*
as kul ju men i Tyskland så shoppade jag typ as mkt ! läggger upp vad jag köpte sen ;)
men jag känner att statestiken har gått ner bajs, bajs suur nu!
aja puss så länge!♥

har beställt löshår :)

Hejsan bloggen jag har beställt löshår najs va?
brunt e så glad så nu slipper jag mitt fula hår ! i like' it!

låt hahaa


GODNATT! :*

Godnatt sötnosar sov så gott dröm söta drömmar ♥

gillar och grillar

Youtube!
när det är dåligt väder på sommaren! S: typ målnigt!

dagens låt!


Hejsan alla underbara!

hejsan alla sötnosar!♥ jag vill medela er om att jag inte kan svara på kommentarer så ofta dethär är ett tidsinställt inlägg så det kanske inte blir så ofta men jag ska försöka knalla mig till ett internet cafe då & då.
läskig bild va? tkr iaf jag :P aja men hoppas att ni mår bra stooor puss!♥

lite ego?


nästan packat o klart för Berlin! :)

Nu så har jag nästan packat klart för Berlin så kommer inte blogga lika mkt där men jag ska försöka jag har skrivit några tidsinställda inlägg med kommer att sakna er men jag är bara borta i 8 dagar! ;)
puss så länge!♥
här kommer bilder från igår när jag var med Linnnea , det var grymt kul! :P <3
haha det var några kineser elr vi tror iaf det som vi försökte ta bild på för dom tog bild på oss hahahahhaha vi cyklade efter dom det var fett kul! :)
hahahah! aja vi hade iaf jättekul som vanligt vi e ju bäst så vi brukar ha skit kul men <3

godnatt änglar!

älskarer!♥

ska dra till linnea

nu ska jag snart dra till linnea! :) <3

dumma mamma o pappa!

'''''''''''''''''''''''''''''''

litet test om mig tyck gärna till och ställ frågor! ;)

Vad kan jag inte klara mig utan i min garderob?
Svar: det är nog mina shorts och min svarta magtröja från hm! på sommaren iaf!
Vilken sminka brukar jag andvända?
Svar: mascara, foundetion, solpuder, ljusa ögonskuggor, eyeliner
Vad är jag mest nöjad med på min kropp?
Svar: ehm... Kanske mina ögon haha om dom vorre lite blåare eller bruna ;)
Hur ska en bra vän vara enligt mig?
Svar: en äkta vän ska vara litbar och inte ljuga för än + att den ska vara rättvis och inte snacka för mkt skit.
Vad är kompisregel nr 1,2,3 för mig?
Svar: 1, inte ljuga 2, inte snacka skit, 3 inte "ta" någons kille eller ex...
Har jag någon fobi för något?
Svar: spindlar och insekter i al almänhet!
Om jag kunde hoppa av skolan nu skulle jag göra det då?
Svar:nej!
Vilka/vilken är mina favorit filmer?
Svar: ice age 1,2,3 , twilight filmerna, mean girls, simsons,  haha har många!
En jobbig sak är
Svar: drömma magdrömmar! S:
Vilken kompis känner jag alra bäst i min skola?
Svar: Clara, Sara, Freja, Alva, Karin
vilken är min/mina  lycko siffror?
Svar: 4, 13 faktiskt, 16

godmorgon världen!

Hej hallå älsklingar!♥
har just vaknat från med sköna sömn... Och nu sitter jag och läser era bloggar och kollar på kommentarer! :)
jag e ganska trött you know men blir säkert piggare sen får man hoppas!
jag har en känsla av att godmorgoninlägget alltid blir så tråkigt haha!
men jag ska göra tidsinstälda inlägg när jag åker till tyskland! bra va så ni får lova att fortfarande följa min blogg ;)
aja men puss på er vi ses!♥
brb/awie

bilderna vi tog! :)


en crazy day med Linnea! :)

Hejhej bloggen och alla söta läsare! ;) ♥
idag så var jag med Linnea, vi hade fett kul... vi åt körsbär i någon skum park vid medis! :)
vi tog bilder förstås! :) lägger upp imorgon :P men iaf vi satt på en gräsmatta och då satt det typ några " Indieer" typ 20 meter ifrån oss som jag svär kollade på oss hela tiden as jobbigt! ... Men vi satt typ o garva åt alla för det var bara kobstiga people där haha! typ en kille med banan jacka hahahaaahh
vi hade iaf as kul vi träffades typ vid zinken elr Hornsgatan som man säger okej det e typ olika platser men dom e nära varandra...
Sen så gick vi typ runt och fotade och så och sen så drog vi till medis och  sen blev vi sjukt hungriga så vi tänkte äta kebab men det var så dyrt så jag drog till donken och köpte pommes frites och liten cola .. jag ska ju egenkligen inte äta sån skit mat men var så hungrig ;) och Linnea köpte en salad som ursäkta Linnea var lite gammal hahahah
men då satte vi oss i skånis och sen drog vi till den där parken där och gaarvade åt alla som gick förbi
snacka om crazy day! :)♥

dom blev dagens blogg, nu gör jag en paus!...

VINNARE 1
VINNARE 2
VINNARE 3
PUUUUUS! PÅ ER!♥

finaste vill ha ditt utseende och hår! :) <3


vill tona brunt igen för alla säger att jag har rött hår :S

Hejsan!
jag måste tona håret brunt igen för  "alla" säger att jag har rött hår och  jag vill liksom inte ha det... Jag vet att jag har brunt men vissa ba: " asså su har typ rött hår shär röööda slingor" och det e ju inte så kul att höra... :( rött hår e fint och så men jag vill inte ha det! ... Så d¨säger folk att jag har rött hår och därför ska jag tona brunt så fort som möjligt! :P ♥
vill typ ha den färgen fast lite mörkare! :)
typ
den elr
puss o kram!♥
brb!<3

sry!

Sorry har inte bloggat så mkt på sista tiden! ;)
Men har liksom haft lite torka ! ... Iaf idag så (kanske) jag ska träffa Linnea och annars så ska jag städa, skriva en "packlista" m.m.!

vad vill du se mer av på min blogg?

Omröstningen Vad vill du se mera av på min blogg? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa din egen läsarundersökning!


godmorgoninlägget!

Hejsan! :) ♥
jag känner att jag är ganska seg nu på lovet... Går upp sent och typ pallar mig till datan haha, men tänkte iaf berätta att jag åker till Tyskland på måndag, min farmor och farfar bor där så... Men det ska bli jättekul och vi kommer att vara i Berlin också där jag kommer shoppa rätt så mkt för vi kommer vi mitt i shopping smeten :P
idag så vet jag faktiskt  inte vad jag ska göra... haha blir väl hemme och slappa typ S:
har inte ätit frulle än men ska typ göra det nu . Jag har gjort 64 inlägg nu! :)
"blink"
men nu så ska jag äta frukost! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !! ! ! ! ! lite många utropstecken? haha  aja !
puuss på er! :) ♥

vill du bli dagens blogg!!?

VINNARE AV DAGENS BLOGG IGÅR!
VINNARE 1
VINNARE 2
VINNARE 3
JAG UTSER 3 VINNARE IMORGON! :)

bilder från igår!!


chao

Haha snygg bild va som jag fixade på Picnik.com
puuss♥

dagens låt dancing in the dark - DEV

såå sjukt bra!

gillar och grillar

kladkaka! :P
Falskhet och när folk snackar skit om någon annans utseende kan jag bara inte med
ärlighet varar längst!...

en bild på mig! :)


vill du bli dagens blogg? !

VINNARE AV DAGENS BLOGG IGÅR!
VINNARE 1
VINNARE 2
VINNARE 3

godnatt! :*


älskar att läsa andra bloggar, kommentera och få kommentarer , blogglovin byten, länk byten och tips om tävlingar!

i lov'it♥

bilder från Grekland


funkar inte! ^^

Hejsvej!
Idag så har jag varit hos tandläkaren det gick ganska bra och så ...
Och sedan så åkte jag mami o syrran till djurgården! :)
och fikade, jag fotade där men av någon störd andledning så funkar det inte att ladda upp bilder på datan :(
men jag ska be pappa fixa så att den funkar... haha han är nog mest teknisk på sånt i familjen! :P
men guuud va tråk det måste vara för er att läsa detta inlääg eftersom det inte är några bilder aja jag kan lägga upp lite bilder från när jag var i Grekland i nästa inlägg !
ha r'e gött♥

ska äta frukost nu bloggar senare! :)


virus på designadinblogg.se?

Hejsan! jag vill bara varna er! för när flera gånger när jag går in på designadinblogg.se så kommer det upp andra sidor ocksåsom man måste klicka ner...
Och sedan nästa gång som man sätter på datan så blir allt typ konstigt, ingenting funkar ooch man måste typ göra massa saker!
det har hänt flera gånger för mig ... Unrar om det är nått virus pågång på designadinblogg.se??...
Aja ville bara varna er för det
/awie

godmorgoninlägget!

Godmorgon sötnosar! :*
jag har just vaknat och e rätt så pigg! :P
men tyvärr så ska jag till tandläkaren idag diss! :(
kl halv 2 hoppas att det går bra iaf! annars så tror jag inte jag ska göra så mkt idaag men jag får se som sagt! hehe.... mitt rum är fortfarande jätte stökigt också så måste väl städa lite! :P
puss då!♥

dagens blogg!

ViNNARE AV DAGENS BLOGG IGÅR                                                                                                             VINNARE 1
VINNARE 2
VINNARE 3

filmen funkar inte S:

Hejsan! asså jag och syrran skulle kolla på Harry Potter! :P och då så funkade inte filmen... Och den funkade inte igår heller S: snacka om irriterande film butik asså för vi hyrde den igår  ettan och den funkade inte och idag så hyrde vi tvåan och den funkade inte.... S:
så vi ska byta den nu!.... S:
S:

Var och fotade!

Hejsan!
Idag så var jag och fotade med pappa hehe...!
och så köpte jag glass. Men jag håller också på attt städa mitt rum och fixa om och så :P ....'
här kommer  iaf bilder som jag tog!

yeeeeeeeees fick bort ramen !

:D

jävla ram asså! :(

Någon som vet hur man får bort den där jävla ramen runt bilderna den förstör allt :( asså snälla hjälp mig jag har försökt med hjälp av designadinblogg.se men det funkar inte! :( snälla hjälp mig vad ska jag göra!
ignoreara inte det här för jag behöver verkligen hjälp! :(


skit tacksam för svar! :(

vill du bli dagens blogg?


jag utser 3 vinnare imorgon! som får varsin länkning! :)♥

var o shoppade med mamma!

Hejsan svejsan!
idag så var jag och shoppade med mamma! :) i stan!...
läger ut bilder på det jag köpte imorgon!
vi fikade i kulturhuset också bilderna e där ifrån!♥
när vi kom hem så väntade mat som syrran hade gjort, det var jättegott!
Jag uppgraterar mera imorgon! :)
puss så länge♥

breaking dawn, längtar så jag dööör!

Jag är ett jättestort Twilight fan längtar som faan! <3

vilken ska jag ta?... :P ni får hjälpa mig! vad tkr ni? kommentera så att det brinner!

rapunzelofsweden.se

happyhair.se
swedenglamhair.com

inspiration från modekungen.se

Här kommer lite inspiration från
modekungen.se

pratar me frejao

Sitter nu och pratar med frajao !♥
i tilifonen! :P

du fåår inte sluta!

Om du slutar så dör jag du måste gå kvar jag älskar dig och utan dig så kommer jag gråta varje dag du har allt en vän kan ha och mer än så så snälla lämna mig inte mitt i allt ... Du lyser upp min dag, du gör det tråkiga till något roligt och alla minnen med dig... Det skulle bli för mkt så snälla gå kvar jag ber dig älskling för du e en del av mitt <3
du är min bösta vän så snälla stanna jag behöver dig... :'( ♥
en låt jag aldrig kommer glömma ... Till dig våra minnen om du kommer ihåg ...
when yoy're gone...♥</3

min frukost!


Godmorning my lover!

Hejsan sötnosar!♥
har just vaknat och ska äta frulle nu! :P
hittar väl något i kylen
!<3

dagens låt, så dålig så att den blir bra!


länk snälla tryck på den skulle göra mig jätteglad! :) <3

http://www.bloggriket.se/

bad day...

Vafan! asså jag skulle dra ut till kulturhuset med familjen och så skulle jag bara jämna till min cp lugg och då så råkade jag klippa för kort fattar ni för faan!
och jag fick typ damp och sen så sminkade jag mig och då för att jag va as stressad så fick jag en rand S:
typ orange av min foundetion och sen  så tog jag bort den och typ tog bort allt smink och sedan så blev allt cp o min mascara kletade sig så då bestämmde jag mig för att inte följ med.... Så då får jag väl sitta inne hela j***a dan!
S: S:
snacka om bad day+bad hair day+ bad make up day! S:
e fulare än den bilden till och med usch! S: :S

då/nu

ucsh den första är från höstas och den andra från nu! S:<3

bild!<3


dagens låt!!!


tröttnar aldrig på låten :) , den gör mig glad<3


solen går ner och jag ler! :)

bilder från Grekland♥

vill ha löshår!

Hej,hej!♥
Jag måste bara köpa löshår, jag ska göra det när jag får lite mera pengar, jag är pank för tillfellet! pengar! :)

hemma!

Hejsan alla!♥
Jag e hemma nu! :) idag så var jag o Linnea och badade fast först så gick vi till ringen för hon skulle köpa en foundetion... När vi skulle cykla till  ringen så stod det massa polis,amulans och brandbilar utanför åhlens
:P och prressen med jag undrar var det var... Ska kolla det sen!
Iaf sen så gick vi och badade lite och sen så när vi skulle hem så cyklade vi upp för en backe!
mot ringen! :P och då så såg vi ett äppelträd så vi skulle plocka lite äpplen (fast dom inte var mogna) och då så kom det en gubbe upp för backen och han ba ;"vad i helvete håller dom på med, vad fan gör dom jävla ungar".
Så då blev vi as rädda och typ kuta iväg med cykel o allt och då följde han efter oss o skrek "och nu så springer dom iväg också", Vi blev fett rädda och typ skrek och skämde ut oss för vi kuta till en äng där folk hade picnik så vi typ skrek och så och sen så åkte vi tillbaka! (snacka om pinsamt)... S:
Aja sen så körde Linnea mig nästan hem på cykeln! :) ♥
Och när jag kom hem så städade jag mitt rum för jag får typ damp när det är stökigt! :P
Aja ha det så bra!
puuuss♥
/Awie

Godmorgon! :P ♥


Snart så ska jag och Linnea dra till ringen! :P o sen  så kanske vi ska gå och bada! vi vaknade vid halv 1 och var
hunriga så  vi åt vofflor till frukost! :P dom blev lite konstiga först menmen...
här kommer
dagens låt!
as bra! :)♥

godnatt älsklingar!:*

GODNATT! PUSS !♥

Nu är vi hemma hos mig /linnea

Idag har jag och awiwa varit och badat.. (hon är här nu) vi cyklade runt aslänge för att hitta någonstans att bada men sen hittade vi typ en liten strand så vi badade lite där. Men innan när vi letade efter en strand, så åkte vi förbi eriksdalsbadet.. vi såg några killar med magrutor som spelade vollyboll, och jag kunde inte sluta glo så jag sa typ "magrutor...." sen märkte jag att vi var påväg uppför en liten backe (eller typ en grop) så jag typ... "oj..." sen så kunde jag inte stoppa eller jag hann inte reagera så vi åkte upp med halva cykeln för den, sen satt awiwa där bak på cykeln, & då välte hela cykeln baklänges (typ som en häst som stegrar sig), awiwa ramlade baklänges på gräset och cykeln välte... hehehe alla kolla på oss när dom cykla förbi och skrattade :$  haha fan vad pinsamt ändå, aja vad gör man inte för magrutor :D + Det var en sjukt skum sak till som hände... det gick förbi en typ 40 årig gubbe (han såg sjukt sliten ut, typ drogad) med en rottweiler, efter han hade gått förbi oss så vände han sig om och ba : "En av er till mig, och en till hunden ;)" Vi ba eeeh, blev typ asrädda... haha ajaaaaa bajshej <3


e med i en tävling! tävla du med! :)

Hejsan sötnosar jag är med i en jättebra tävling länk
där man kan vinna ett valfritt märkesplagg från http://www.brandsinfashion.com
hoppas att jag vinner, brukar ha otur tyvärr! S:
aja kolla gärna in tävlingen!

låt!!


....

"bingo".

pizza hut+ rensat garderoben :P

Hejsvej!♥
Jag har just varit på pizza hut med mammi! :)
jag tog en hawaii! det var as gott :love:
när jag kom hem så bestämmde jag mig för att rensa garderoben... OJOJOJ det blev ganska mkt som ska rensas bort! så jag tror att jag lägger upp en anons senare! och seljer ut allt billigt ;) ♥
nu så har jag just dushat jag var jätte svettig S:
jag tänkte röja lite i mitt rum nu :) duktig awie, awie nöjd, nöjd! ;) ♥
så jag kanske lägger upp före efter bilder sedan får se ! :D
stor puus!♥


veckans heting! :*

Martin från Big brother e såå het han e min!
:love: ♥  :*

röda vinbärs milkshake :)

Hejsan , här kommer ett tips på rödavinbärsmilkshake as god!
du behöver!

  • röda vinbär

  • vaniljglass

  • mjölk

  • 1 matsked vanilj socker +

  • 1 matsked vanligt strösocker
gör såhär!
häll i rödavinbär, glass i en hög skål/mixer( om du är en person så ska du ungefär ha hälften av ett gb gammeldagsvanilj förpackning!)
häll i mjölken så att man inte ser rödavinbären och glassen .
Mixa allt i en mixer eller med stavmix(det gjorde jag)
när du har mixat färdigt så häll det i ett glas och häl i sockret
drick o njut ;) ♥




gillar & grillar!

milkshakes så jävla gott♥ :)
ucsh och fy kackelackor är det äckligaste som finns, jag blir äcklad bara jag ser en bild av dom uhäää S:

låt!


dagens låt Don't stop the Party- the Black eyed peas


ny Header! :) i like'it!

Hejsan alla underbara! ♥
som ni ser så har jag fått min header nu fiin va?! ♥
Tack Linnea!♥
Jag vaknade nyss :P e as trött , mamma väckte mig klockan halv tio! O: jag fick typ damp...
Idag så har jag inget planerat faktiskt , fritt fram friends .. nä drev... men jag har inget o göra så :)
kanske borde äta frullle nu! ;) men iaf
här är en liten bild på mig! o Linnea!:P♥

mat,mat,mat

Jag orkade inte gå ut fast det är jättevarmt .... Men jag är så sjukt hungrig det ända som finns i mitt huvud just nu är mat ooo nämen titta där flög en köttbulle förbi . ;) därför får ni lite onyttiga bilder! :P
viiil haaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ska äta snart som tur är :) ♥
och nu så sitter jag och googlar mat och godis och chips och sånt
ni tänker säkert herregud har människan ett liv eller... Haha aaa faktiskt
men det är bara det att jag är så jävla hungrig jag skulle till och med kunna äta skolans pastagratäng som jag hatar... , Eller neaj där gick gränsen inte skolans pastagratäng tack...

lat?...

Hejsan älsklingar!♥
Jag är sjukt lat jag har inte gått ut än , jag tänkte gå och fota men nu får det bli lite senare istället ska dra ut snart !
så just nu så sitter jag och läser min nya FRIDA



hahaha snacka om mupp lugg hahahaha! ;) ♥

dagens låt.- pittbull give me everithing


saknar dig sjukt!...


Jag tänker att nu får du för fan komma hem för jag saknar dig sjukt mycket
det kanske inte är så konstigt heller för vi har ju så kul ihop...♥
du kommer hem på torsdag, då får du också rälna med att träffa mig på fredag eller lördag iaf inon dom närmaste dagarna asså har inte träffat dig på 1 månad typ :'(
så kom hem nu bebe!♥

saknar dej finaste!♥

jag väntar med statestiken! ;)

Chao jag ska nog vänte med att länka min blogg på olika sidor och så för jag vill ha fått igång min blogg lite innan jag börjar med trafik! :P ♥
Men sedan så ska jag fixa lite grejor!, jag tänkte bara berätta vad jag ska göra resten av sommmaren! :P
jag ska till Tyskland till Berlin och en annan  stad där min farmor och farfar bor. Sen så ska jag faktiskt inte göra så mkt mera kanske jag hänger med någon kompis till landet , får se...
aja stooor puus!♥
omg jag bloggar från andra datan nu och jag hittade bilder från förra sommaren shit kollla vad jag har förändrats! O:                                      2010

2011

Godmorgon!





här så har jag inget smink! :P jag vaknade vid 12 och satte mig vid datan! :P
åt frukost vid halv 2 och nu tänkte jag gör ett inlägg innan jag drar ut (om jag ska det)
jag drack rödavinbärs milkshake till frukost , haha! det va as gott! ;)
:love:
igår  så var jag med Linnea! <3 , vi slappade hos henne och så ....
Men hon ska ju som sagt fixa en header eftersom hon ville det!♥
Jag tänkte gå ut och fota lite, (lägger upp bilder sen) "blink"
Haha jag trodde att min kamera var trasig för den gick inte att sätta på men sedan funkade den som tur var.
:) på fredag så kanske jag ska slagga hos Linnea får se...
puusshej!! ♥

+blogglovin!

Följ min blogg med Bloglovin

Linnea fixar header! ;)

Hejsan sötnosar! min älskling Linnea ville göra en heaader till mig så hon håller på med det nu!
själv så letar jag efter text o typsnitt o sånt på designadinblogg.se för jag vill ha en annan front familj! <3
min design ska bli snygg har jag bästämnt! :P♥

Nu testar jag webblogg.se fast det e ju samma som blogg.se

Hejsan allihoppa!♥
Jag har haft flera bloggar men har raderat alla! så nu testar jag med webblogg.se
och ser om det fukar bättre!
Lite fakta om mig!
Jag heter awiwa derefter namnet awie.webblogg.se
jag är 13 år gammmal! bor i Stockholm på södermalm!
intressen:shoppa, vara med kompisar, dansa,  spela teater och fotografera! och juste blogga hehe...
favoritlåt just nu: Fest hos Mange- Mange makers!
värsta låt just nu: mr saxobeat-Alexandra stan för jag har tröttnat!
radiokanal:Nrj!
mina älsklingar: Linnea, Clara, Sara, Freja, Cajsa!
husdjur?? jag två fåglar! :)
jag e singel! :P
jag e brunett tyvär....
ögonfärg
blå/grå
aaa det va lite kort fakta om mig!
puuss!♥
haha det e jag (gammal bld), brist på bilder! ;)<3

RSS 2.0