vill tona brunt igen för alla säger att jag har rött hår :S

Hejsan!
jag måste tona håret brunt igen för  "alla" säger att jag har rött hår och  jag vill liksom inte ha det... Jag vet att jag har brunt men vissa ba: " asså su har typ rött hår shär röööda slingor" och det e ju inte så kul att höra... :( rött hår e fint och så men jag vill inte ha det! ... Så d¨säger folk att jag har rött hår och därför ska jag tona brunt så fort som möjligt! :P ♥
vill typ ha den färgen fast lite mörkare! :)
typ
den elr
puss o kram!♥
brb!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har fan inte rött :O dom som som säger det ljuger! <3

2011-07-16 @ 22:29:21
Postat av: awie

tack för den sötnos! <3 :)

2011-07-16 @ 22:30:45
URL: http://awie.webblogg.se/
Postat av: Alessia

Jag tycker du ska ska köpa: casting cream gloss! :D

Den äger, när jag tonar mitt hår använder jag den, för den har inte det farliga amnät i sig, så den är grym!

REKOMENDERAR

KRAM! :D

2011-07-19 @ 19:09:16
URL: http://livetsomalessiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0